Oferta Kontakt
nie zalogowano

Hilton Garden Inn Kraków Airport - obiekt hotelowy - małopolskie - Jura Krakowsko-Częstochowska

INFORMACJE OGÓLNE

liczba miejsc noclegowych 178 ilość sal konferencyjnych 10 max ilość osób w sali 260

NAZWA OBIEKTU: Hilton Garden Inn Kraków Airport
TYP OBIEKTU: obiekt hotelowy
KATEGORIA:
KRAJ: PL
REGION: Jura Krakowsko-Częstochowska
MAKROREGION: południe
WOJEWÓDZTWO: małopolskie
ADRES: Medweckiego 3 , 32-083 Kraków
KONTAKT: tel. +48…
STRONA WWW: www.krakowairporthotel.pl
E-MAIL: konferencje@krakowairporthotel.pl
Rok budowy obiektu: 2014
Najbliższa duża miejscowość: Kraków (odległość: 10 km)
Dworzec PKP: do Centrum Miasta (odległość: 18.0 km)
Dworzec PKS: Kraków Airport (odległość: 0.1 km)
Port morski: Tauron Arena Kraków (odległość: 16.0 km)
Port lotniczy: ICE Kraków Congress Centre (odległość: 12.0 km)
W pobliżu głównej drogi: Tak (Hotel wraz z Centrum Konferencyjnym zlokalizowany jest naprzeciw terminalu lotniska Kraków Airport, z którym skomunikowany jest pieszym łącznikiem. Zaletą miejsca jest łatwość komunikacyjna (obwodnica) i szybkie połączenie z centrum miasta kolejką (17min))
W pobliżu lasu: Tak (W sąsiedztwie hotelu znajduje się Zalew Kryspinów, znane i uczęszczane przez krakowian i turystów miejsce rekreacji nad wodą.)

Hilton Garden Inn Kraków Airport to jedyny hotel lotniskowy położony w bezpośrednim sąsiedztwie lotniska Kraków Airport. Obiekt ma bardzo elegancki, biznesowy i nowoczesny charakter.

Należące do hotelu Centrum Konferencyjne Kraków Airport z 10 salami o łącznej powierzchni blisko 750 metrów kwadratowych, to modna i nowoczesna przestrzeń, w której spotyka się międzynarodowy biznes. Doceniane jest szczególnie przez organizatorów wydarzeń firmowych i konferencji, którzy poszukują przestronnych i jasnych sal z dostępem do światła dziennego, nowoczesnego sprzętu A/V oraz dużej ilości miejsc parkingowych.


ZAKWATEROWANIE

Zadbamy o komfort, na który zasługujesz. Do Twojej dyspozycji oddajemy 178 klimatyzowanych, jasnych i przestronnych pokoi urządzonych z dbałością o wygodę i bezpieczeństwo Twojego wypoczynku.

Możesz wybrać pomiędzy rodzinnym pokojem Queen, pokojem Twin z dwoma łóżkami, w tym także pokoi narożnych z dużą ilością słońca i niesamowitym widokiem na startujące samoloty. Na wymagających czekają przestronne pokoje King i apartamenty King Superior z osobnym salonem i aneksem kuchennym.

Podróżujesz biznesowo? Każdy z naszych pokoi wyposażony jest w miejsce do pracy przy dużym biurku z ergonomicznym krzesłem, 55? telewizorem i nielimitowanym dostępem do szybkiego internetu.

Ilość miejsc noclegowych: 178
Doba hotelowa: 15:00 - 11:00

Usługi hotelowe

Parking hotelowy: Tak, niestrzeżony (miejsc: 1000)
cena za dobę postoju (sam. osobowe): 90.00
cena za dobę postoju (autokary): 0.00
Parking zewnętrzny: Tak (oddalony o: 0.1 km)

Dostępne pokoje

Typ pokoju Ilość
Pok. 2 os. 178
Apartament 3

Konferencje

Nowoczesne i przestronne centrum konferencyjne z 10 salami o łącznej powierzchni 750 metrów, to przestrzeń doceniana przez organizatorów szkoleń, firmowych wydarzeń, a także konferencji i międzynarodowych kongresów. Do dyspozycji gości poza salami oddajemy jasne, przestronne i nowocześnie urządzone Foyer, które doskonale sprawdza się podczas przyjęć koktajlowych. Możemy w nim zorganizować przerwę kawową dla uczestników Twojego wydarzenia. To także doskonała przestrzeń ekspozycyjna z dostępem do światła dziennego, w której możesz zaplanować np. prezentację nowego modelu samochodu, a na specjalnie zaaranżowanej przez nas zielonej ścianie, nagrasz wywiad z uczestnikiem wydarzenia lub firmowy podcast.

Dane osoby zajmującej się konferencjami

Imię i nazwisko: Aneta Dyda
Stanowisko: Business Development Manager
Numer telefonu: +48 12 340 00 22
Numer tel. kom.: +48 881 959 051
Adres e-mail: konferencje@krakowairporthotel.pl

Dostępne sale konferencyjne

Rozwiń wszystkie
Lp Sala Powierzchnia teatralne
Ustawienie teatralne
szkolne
Ustawienie szkolne
podkowa
Ustawienie podkowa
bankiet
Ustawienie bankiet
1. Boardroom 21m2 - 8 - 10
piętro: parter
wymiary sali: 5.8m x 3.6m x 3.5m
zaciemnienie sali: tak
klimatyzacja: tak
nagłośnienie stacjonarne: tak
flipchart: tak
2. Sala Delta 2 32m2 24 - - -
piętro: parter
wymiary sali: 7.3m x 4.4m x 3.5m
możliwość przeprowadzania szkoleń: tak
zaciemnienie sali: tak
klimatyzacja: tak
przeznaczenie sali: szkolenie / bankiet
rzutnik multimedialny: tak
flipchart: tak
dostęp do internetu: tak
3. Delta 1 27m2 24 - - -
piętro: parter
możliwość przeprowadzania szkoleń: tak
światło dzienne: tak
zaciemnienie sali: tak
klimatyzacja: tak
przeznaczenie sali: szkolenie / bankiet
rzutnik multimedialny: tak
flipchart: tak
dostęp do internetu: tak
4. Sala Charlie 2 21m2 20 12 12 -
piętro: parter
wymiary sali: 5.9m x 3.6m x 3.5m
światło dzienne: tak
zaciemnienie sali: tak
klimatyzacja: tak
nagłośnienie stacjonarne: tak
ekrany stałe: tak
flipchart: tak
dostęp do internetu: tak
5. Sala Charlie 1 21m2 20 12 12 -
piętro: parter
wymiary sali: 5.8m x 3.6m x 3.5m
światło dzienne: tak
zaciemnienie sali: tak
klimatyzacja: tak
nagłośnienie stacjonarne: tak
flipchart: tak
dostęp do internetu: tak
6. Sala Bravo 2 21m2 20 12 12 12
piętro: parter
wymiary sali: 5.9m x 3.6m x 3.5m
zaciemnienie sali: tak
klimatyzacja: tak
nagłośnienie stacjonarne: tak
flipchart: tak
dostęp do internetu: tak
7. Sala Bravo 1 21m2 20 12 12 12
piętro: parter
wymiary sali: 5.9m x 3.6m x 3.5m
zaciemnienie sali: tak
klimatyzacja: tak
nagłośnienie stacjonarne: tak
flipchart: tak
dostęp do internetu: tak
8. Sala Alfa 3 76m2 90 60 36 40
piętro: parter
wymiary sali: 11.7m x 6.5m x 4.0m
możliwość przeprowadzania szkoleń: tak
zaciemnienie sali: tak
klimatyzacja: tak
przeznaczenie sali: szkolenie / bankiet
nagłośnienie stacjonarne: tak
rzutnik multimedialny: tak
flipchart: tak
dostęp do internetu: tak
9. Sala Alfa 2 72m2 90 60 36 40
piętro: parter
wymiary sali: 11.7m x 6.2m x 4.0m
możliwość przeprowadzania szkoleń: tak
zaciemnienie sali: tak
klimatyzacja: tak
przeznaczenie sali: szkolenie / bankiet
nagłośnienie stacjonarne: tak
rzutnik multimedialny: tak
flipchart: tak
dostęp do internetu: tak
10. Sala Alfa 1 72m2 90 60 36 60
piętro: parter
wymiary sali: 11.7m x 6.2m x 4.0m
możliwość przeprowadzania szkoleń: tak
zaciemnienie sali: tak
klimatyzacja: tak
przeznaczenie sali: szkolenie / bankiet
nagłośnienie stacjonarne: tak
rzutnik multimedialny: tak
flipchart: tak
mównica: tak
dostęp do internetu: tak
Sale powstałe z łączenia
1. Alfa 1+2 163m2 150 120 60 130
piętro: parter
wymiary sali: 13.4m x 12.2m x 4.0m
zaciemnienie sali: tak
klimatyzacja: tak
nagłośnienie stacjonarne: tak
flipchart: tak
dostęp do internetu: tak
2. Alfa 1+2+3 248m2 260 180 80 80
piętro: parter
wymiary sali: 20.4m x 12.2m x 4.0m
zaciemnienie sali: tak
klimatyzacja: tak
nagłośnienie stacjonarne: tak
flipchart: tak
dostęp do internetu: tak
3. Alfa 2+3 174m2 150 120 60 130
piętro: parter
wymiary sali: 14.3m x 12.2m x 4.0m
zaciemnienie sali: tak
klimatyzacja: tak
nagłośnienie stacjonarne: tak
flipchart: tak
dostęp do internetu: tak
4. Sala Bravo (1+2) 37m2 36 20 20 24
piętro: parter
wymiary sali: 6.1m x 6.1m x 3.5m
zaciemnienie sali: tak
klimatyzacja: tak
nagłośnienie stacjonarne: tak
mikrofon bezprzewodowy: tak
flipchart: tak
dostęp do internetu: tak
5. Sala Charlie (1+2) 42m2 36 20 20 30
piętro: parter
wymiary sali: 8.2m x 5.2m x 3.5m
zaciemnienie sali: tak
klimatyzacja: tak
nagłośnienie stacjonarne: tak
flipchart: tak
dostęp do internetu: tak
6. Sala Delta (1+2) 67m2 60 20 20 24
piętro: parter
wymiary sali: 8.2m x 8.2m x 3.5m
zaciemnienie sali: tak
klimatyzacja: tak
nagłośnienie stacjonarne: tak
rzutnik multimedialny: tak
flipchart: tak
dostęp do internetu: tak

Gastronomia

Delektuj się daniami kuchni polskiej i światowej w wielokrotnie nagradzanej restauracji L'atmosphere. O Twoje sensoryczne doznania zatroszczy się Jacek Filipczyk szef kuchni, który w swojej autorskiej wizji dań, poprzez sezonową doskonałość produktów lokalnych, manifestuje umiłowanie prostoty i zmysłowości. Twoja podróż pełna wysublimowanych smaków rozpocznie się już w trakcie śniadania w formie bufetu uzupełnionego wyborem dań gorących serwowanych w formule Live Kitchen. Ich różnorodność miło Cię zaskoczy. Smak potraw wzbogaci obszerna karta win, regionalnych alkoholi i koktajli serwowanych w Lobby Barze. Możesz tu odpocząć przy kominku, ciesząc się ulubionymi napojami w towarzystwie słodkich deserów i wytrawnych przekąsek.

Rozwiń wszystkie
lp.: nazwa typ liczba miejsc
1. Restauracja restauracja 112
Restauracja L'atmosphere to modne miejsce spotkań dla biznesu, w którym doświadczysz dań kuchni polskiej i światowej autorstwa szefa kuchni Jacka Filipczyka. W menu lekkie i eleganckie dania, które urzekają wyrafinowaną prostotą podkreśloną przez jakość produktów lokalnych
powierzchnia: 255 mkw.
liczba miejsc: 112
klimatyzacja: Tak
godzina otwarcia: 12:00
godzina zamknięcia: 22:00
2. Lobby Bar drink bar 60
Lobby Bar to nowocześnie urządzona, przytulna przestrzeń z dużymi przeszkleniami z bezpośrednim widokiem na terminal pasażerski. To miejsce, w którym zrelaksujesz się przy ulubionym koktajlu, kawie lub deserze zamawianym w barze.
powierzchnia: 120 mkw.
liczba miejsc: 60
maks. liczba osób przy jednym stole: 8
godzina otwarcia: 11:00
godzina zamknięcia: 23:00

Rekreacja

Goszcząc w naszym hotelu możesz zadbać o formę i kondycję w Centrum Fitness wyposażonym w nowy sprzęt zarówno do ćwiczeń aerobowych, jak i siłowych. Możesz z niego korzystać o dowolnej porze, jest dostępne przez całą dobę.

Siłownia: Tak (Siłownia w Centrum Fitness wyposażona w profesjonalny sprzęt dostępna jest przez całą dobę na poziomie 01)

Otoczenie

Hilton Garden Inn Kraków Airport wraz z Centrum Konferencyjnym Kraków Airport położony jest w bezpośrednim sąsiedztwie lotniska Kraków Airport w Balicach, z którego pasażerskim terminalem połączony został bezpośrednio pieszym łącznikiem.

Teren ogrodzony: Tak

Wyszukaj na skróty

Obiekty w największych miastach:

Warszawa (181) Kraków (104) Poznań (100) Trójmiasto (94) Wrocław (61) Gdańsk (53) Łódź (43) Lublin (36) Zakopane (35) Szczecin (26) Katowice (26) Gdynia (24)

Makroregiony:

centrum (760) południe (712) północ (443) zachód (237) wschód (199)

Konferencje według miast:

Konferencje według kategorii:

Usługi według kategorii:

Rekreacja i sport  (107) Obsługa techniczna  (83) Personel  (71) Atrakcje lokalne  (62) Wyposażenie wnętrz i plenerów  (55) Rozrywka  (54) Transport  (40) Catering  (31) Muzyka  (30) Organizatorzy  (27) Gadżety  (6) Szkolenia  (4) Internet  (4) Warsztaty tematyczne  (3) Inne  (3)

Pakiety promocyjne według miast:

Pakiety promocyjne według kategorii: